viernes, 11 de marzo de 2011

ACTIVITAT 5: LA CONSTRUCCIÓ ESPAI I TEMPS (PART 1)

Després d'haver observat molt atentament al Pau en el video que ha grabat la meva companya Carmela ,plantejo les següents activitats una per la llar i l'altra per a casa.

ACTIVITAT CASA: 
  • Joc del mocador; l'infant i altres membres de la familia faràn dos equips i es repartiran numeros. Els dos equips hauràn de tenir el mateix nombre de participant i una persona serà la que estigui al mig dels dos equips i controli el joc. 
  • Amb aquesta activitat treballem la coordinació amb el temps i la motricitat de l'infant.

ACTIVITAT LLAR:
  • Activitat en un circuit: Possem anelles al terra i l'infant haurà de saltar-les amb els dos peus, a peu coixet, ect. L'infant jugarà com si fos un explorador.
  • Amb aquesta activitat treballarem el joc simbòlic i la cordinació peu-mà.

2 comentarios:

  1. hola Raquel!!!
    De totes dues activitats la que més m'ha agradat ha estat la de la llar, perquè crec que tant la teva com la meva es la realització d'un circuit, el teu cas amb anelles i el meu amb un tub, així que podriem ajuntar totes dues activitats i crear una en conjunt. No ser aquesta seria la meva idea, ja que totes dues hem pensat la creació d'un circuit.

    ResponderEliminar
  2. hola raquel
    en resposta al teu comentari que m'has realitzat al meu bloc, jo també crec que és una gran idea que unim els circuits de totes dues i llavors el que podem fer es com si fos una activitat de psicomotricitat. Ara solament ens falta pensar quines coses podem afegir més al circuit.

    ResponderEliminar